<3<3<3

Igårkväll.. (eller aa egentligen inatt) så var jag ute å dansade igen!! :D:D TjoohoooOO !
Det var så gaalet skoj! :) Jag tänkte skriva direkt när jag kom hem... men då var klockan så fasligt mkt efter att jag duschat åallt såå jag tar det nu istället! :P Tänkte egentligen bara slänga ur mig att det blev en KaNoN-Kväll! Inte så mkt folk men det blev lyckat ändå... mer plats å dansa på ;) Jag var heelt sluut efteråt.. eftersom att jag inte vilade en eenda dans på hela kvällen/natten,. Så det blev dansande i flera timmar i sträck! ^^
Men eftersom att jag först varit på gymmet i torsdas å tränat åsen åkt ner å dansat på kvällen så hade jag sån extrem träningsverk ibenen när jag sen skulle dansa på fredan oxå! xD haha Fast det funkade, det var liite kämpigt, men det är nästan bara härligt när man känner att det tar något av det man tränat! såå man ska inte klaga :D

Jag var oerhört taggad innan jag skulle åka igår, JätteGlad helt enkelt!

<33 ..& var bara så otroligt lyycklig när jag kom hem igen! Dansen gör än såå GLAD<33

tjaaa.. sådär kan man se ut efter en helkväll med dans.. håret lite halvflängigt. . . x)

 !Jag vill redan nu gå UT, men pengarna är SLUT! haha

Kommentarer
Postat av: Sara

när får vi se dig på dansgolvet då!? :P <33

2009-03-01 @ 18:51:27
URL: http://sarabogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0