Alla <3 dag

"Imorse" (klockan ett xD) när jag vaknade och kom ut till köket såg jag att far min hade lämnat ett litet spår efter sig innan han åkte till jobbet. Han hade försökt vara lite gullig och det kan jag erkänna att han lyckades ganska så bra med! Jag blev oerhört glad i alla fall och det blev en BRA start på dagen! :) Då kände man sig liite älskad;

Min far kan ju verkligen bara vara den sötaste! :)

<3 Ett stapel fylld av kärlek <3

Lite kreaktivet blev inblandat oxå då han skapat en fin slags "pyramid" av hjärtan i olika former,smaker och färger!
Jag blev nästan lite stolt över far min ,och kände att denna dag ändå kanske skulle bli lite bra trots att man inte längre har kvar någon pojkvän...

Tänk vad lite som krävs för att göra någon glad! Så Tänk på det nästa gång ni åker till Medelpad..? :)


Kommentarer
Postat av: Annelie von Matérn Fallqvist

Hallå lillagumman, updatera oftare! ;P <3

2009-02-15 @ 16:42:47
URL: http://annnelies.blogg.se/
Postat av: Sofia

Alla ensammas dag, kallade jag och en kompis den! Men egentligen är du ju bara ett sätt att få folk att köpa en massa onödiga prylar.. För de som man älskar ska man väl ändå kunna visa sin uppskattning varje dag? :) Kram på söta dig!!

2009-02-16 @ 08:14:17
URL: http://zoofian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0