:)

Nu är Sophie lycklig! ..
som hon ioförsig brukar vara x) :P haha, nemen nu är jag lite extra glad, för jag har precis varit ute å dansat! :D Så efter massa timmars Dans och nu en Skön-lång dusch, ska det bli Underbart att bara få lägga sig ner i sängen! <3<3 Mmh :)
Något som inte alls är lika roligt är att jag ska upp snart igen! xD Kuul att det är skola imorn lixom :P Haha, Jag kommer vara såå nedrans trött när mobilalarmet sätter igång. Men då vet jag iallafall att jag kan vara lika glad igen, för jag ska nämligen ut å dansa imorgonKväll också! :D:D <3 ^^ Eller Aa, egentligen "ikväll" blire ju nu men.. :P

Tänkte bara ännu en gång informera om hur uuunderbart det är att dansa! Man blir helt lycklig! Och man mår bara bra av det! Typ Förutom träningsvärken jag kmr ha i vaderna imorgon x) HAHA!

<3 Sötnosarna på bilden blir ju nästan lika glada av dansen som jag! (: <3
~
!!Sluta Tramsa, & börja Dansa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0