Gulle.. :) typ :P

Ojoj, tänkte bara börja med å säga att det hunnit hända en hel del idag! Men jag orkar inte skriva om allt såklart... det skulle ta alldeles för lång tid för jag babblar ju så mycket x) :D

Såå istället blir det lite kortfattat; Jag har bland annat hunnit fixa det snyggt i Musses akvarium! :) [Då undrar ni ju förstås vem lille Musse är, & då kan jag tala om att han är min söta lilla SKÖLDIS! :D De flesta av mina vänner tycker att sköldpaddor är lite läbbiga.. men sen finns det ju såklart en del som tkr han är yyyber-sööt oxå! ^^

Jag har fixat å donat hela dagen idag,å sen när jag skulle rensa pumpen så fick jag lite ryck och kände för att städa å göra massa fint! Så jag började med hans akvarium! Jag putsade glasrutorna och skrubbade stenar och dekorationer mm. Sedan tog jag upp honom och gav honom 5 små räkor oxå! :D tihi, det tyckte han va smaskens! :)

Min käraste lilla VattenSköldpadda :) <3

(han var lite purken idag för att jag skrubbade skalet på honom x) Haha!

. Simma
lugnt, & glöm inte tala till punkt! .


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fan royalty sophie! riktigt bra skrivet :)

2009-02-11 @ 22:11:43
Postat av: Sophie

:O :O ! Neemeh :D Nu blir man ju värsting glaa juh :) man skulle ju för sitt liv kunna undra vem denna sötnos är som skrev en så bra kommentar? (a) Haha :D ;) taaaack förresten! <33 :)

2009-02-11 @ 22:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0