Lördagsmys<3

Från början var det tänkt att jag skulle spenderat min lördags dag/kväll/natt, haha ett dygn alltså x), i Uppsala hos min käre vän Tessan! Meen sen blev det inte riktigt så och istället skulle jag stanna kvar här hemma. Och när pappa berättade att han skulle bort på middag passade jag på att "bjuda in till middag också. Så min sötnos Madelene kom hit åså gjorde vi middag! Det var väldigt myysigt och jag hade saknat min vän så oerhört mycket att det bara gjorde kvällen ännu bättre. Det kändes nästan som att det blev lite föör bra, eftersom att magen blev mer än mätt. Haha, fast man ska väl inte klaga på att maten blev god :P När vi umgåtts, pratat mkt och ätit färdigt så var hon tyvärr tvungen att gå. Men vi bestämde oss för att ses igen på lovet (som jaa, tack o lov började nu i fredas-UNDERBART)!!

Så TACK Madde för en trevlig kväll;
 
Det blev 'flygande jacob' och en jättegod blandad dricka till.
Mumsigt värre säger jag bara!

Efter detta la jag mig isängen och kollade på två filmer efter varandra som gick på tv:n. Under den andra filmen ringde Andreas så jag pratade ett bra tag med honom också men sen bröts det eftersom att mitt batteri uppenbarligen var slut.. hoppas han inte trodde att jag la på... :S x) haha :P Sen hamnade man här framför datorn igen, men nu är det nog dags för sängen :)

<3 Hoppas att er kväll var skoj, -Skeppohoj! <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag avskyr när mobilen dör ;x

2009-02-22 @ 02:44:00
URL: http://mikk0.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Svar; Den blev helt okej! :) Trodde först att jag skulle bli riktigt bitter, har liksom vant mig vid att ha en egen liten walk-in-closet (som varit en tillfällig lösning i fyra år.)





Tack så hemskt mycket! :) Och din är verkligen helgrym, älskar färgen ;)

2009-02-22 @ 19:09:20
URL: http://mikk0.blogg.se/
Postat av: s

fin blogg :D

2009-02-22 @ 23:07:57
URL: http://www.sandraaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0