Paarteeyy!! :D

Jag tänkte göra en liten snabb uppdatering... har inte hunnit skriva så mycket i veckan så det får bli några inlägg nu istället :)

I tisdags var det partaj hemma hos Desirée...! :D Det var skojigt, mkt "blandade personer, men de "flesta var trevliga xP Haha :D Det var ju också FettisTisdan då, och Desirée o Matilda hade ställt sig å gjort Massa semlor å hela köret! De såg asaGoa ut med sin lilla grädde å allt! Men jag är Veerkligen inte förtjust i mandelmassa så jag avstod helt. Fast jag fick en semla av pappa på dagen innan jag åkte också... Men jag njöt inte särskillt mkt av det fikat eftersom att ja som sagt inte diggar semlisar egentligen!
Men Den dagen var iallafall väldigt lyckad! :) ... både dagen,kvällen & natten. . . <3




! Nice dag, & jag vill åka till Prag !

Kommentarer
Postat av: johanna

hur blir man så söt som du?

2009-03-18 @ 22:01:19
URL: http://joies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0