Va f**n Sophiiie! & GodNaTT

Jahapp! Då sitter man här igen då....
Jag fattar inte varför klockan alltid ska gå så jäädrans FooOORRT hela tiden! Alldeles nyss varen juh typ sju och jag hade precis ätit och var belåten.. & nu, va hände lixom? Klockan bara flööög iväg!

Aah Herre Guh! Jag vet ju nån som lär vara döööd "imorgon" i alla fall! ... men alltså aa, det är ju nästan inte ens kul xD haha, jag ska lixom upp om 4timmar!! (tillåme MINDRE är fyra timmar)  -SKOJ, jag säger bara det.. "Ruuliiit värre!
Jag ska alltså kasta mig upp när klockan ringer vid FEEM och ställa mig i duschen. . . tvätta håret osvosv. Aa, det känns ju lockande. åsen slänga sig iväg till bussen för att sedan ta tåget å knata vidare till skolan. Hej å hå va de ska gå!

Men jaja.. "som man bäddar får man ligga"! åh just nu är det väl precis det jag skulle behöva göra... lägga mig ner i min bäddade säng & göra den lite obäddad!.. För jag ska nämligen upp nu om 3ån-halvTimma! Stråålande Sophie, du kommer inte bara vara Glaa som du brukar vaa, utan du kommer vara ÖööverFlummig, vilket antagligen är ganska självklart för mig när man sissådär kmr sova i 3-4timmar! Men aa som sagt, lika bra att gå å lägga sig på momangen lixom!

Nu ska jag gå å borta mina tänder, annars vet man aldrig var som händer!

Kommentarer
Postat av: Annelie von Matérn Fallqvist

Hurru du, din oansvariga skithög! Måste jag vara hemma så jag kan se till att du går och lägger dig i tid eller? Nästan så du behöver barnvakt ;) Och SMISK hälsar Wille <3

2009-02-12 @ 09:06:05
URL: http://annnelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0