Visst blir man lite hungrig?

 Jag satt åter igen och kollade igenom massa gamla bilder från iSomras & då hittade jag den här underbara bilden!



Herre Guuh, man blir ju så hungrig när man ser på den här bilden... Vet inte vart jag ska ta vägen xD HAHA!
Jag kommer ihåg att jag hade varit hemma hela dagen, mamma skulle komma hem från jobbet och jag ville vara lite gullig. Så jag ställde mig å gjorde Feeeta TacoTallrikarna! Åh den middagen kommer jag att minnas länge...
Det var bara såå HIMLA GoTT! Åså ser man lite av våran myysiga skog därbakom, och en Solglimt tittar fram också! ^^ Mmh så underbart det kan va iblann! Nu längtar jag verkligen bara ännuMER till SoMMaRn!! <3

Kommentarer
Postat av: joi

ser ju bara jättemysmys ut sophie :D

2009-02-18 @ 21:32:21
URL: http://joies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0