Blää för Söndag!

Nu är det återigen söndag... och det är bara såå Botten!
SuperDuper trist verkligen.. :/ Haha x) Man sitter iprincip bara å ..segar & degar.., väntar på att dagen ska gå så att man kan lägga sig isängen och sedan vakna för att då inse att det blivit skoldag igen. Jadu, "sånt är livet min vän"... Men det är faktiskt ganska så trååk. Och det blir bara ännu värre när man börjar tänka på hur OTROLIGT mkt man har som man verkligen skulle behöva göra innan dagen är slut.. Jag får iallafall extrem ångest när jag inser hur mycket plugg jag har och borde börja med! ..Men nu har som vanligt större delen av dagen gått.. och då känns det ännu mera lönlöst att ens försöka komma igång.

Menmen för att frångå allt det dystra pratet så tänkte jag ta upp lite av helgen..
I fredas var det dansDags igen, som jag nämnde redan i inlägget nedanför. Det var otroligt roligt som vanligt och sen var det tillåmed så att det var Extra mysigt just i fredas också. Dansade varenda dans och det blev kanske lite mer "intimt med en liten person.. (a) <3 När klockan sedan hade slagit ett och dansen var slut så kanske det också var så att man fick med sig en eller annan dansare hem. . .men det vet man ju aldrig. Min fredasNatt var iallafall den mysigaste på länge <3
~
På lördan (igår) jobbade pappa dygn, så Fredrica kom hit och vi tränade först massor till 50års festen som vi ska spela på nästa helg och sen blev det [3 rätters] middag till Finalen av Melodifestivalen. Myysmys<3

Om cirka en timme är det väl dags för middag här igen.. men då är det pappsen som får stå för maten.

                                          . . . . . . . .  Saknar dig . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0