fredagkväll -(lördag)

Igår kväll/natt var jag ute och dansade igen. Egentligen var jag ju jättesjuk som jag skrev i inlägget innan... Meen det gick verkligen inte att låta bli. Jag var hemma på torsdan å sen igår iskolan så kände jag bara hur uselt jag mådde! Kände mig nästan extra 'febrig till HistoriaProvet så jag smällde i mig en alvedon precis innan. Vilket jag också gjort på morgonen innan jag åkte hemifrån. Och sen för att orka med kvällen så tog jag en Ipren till innan jag skulle åka då också, [Vilket är myycket ovanligt för min del!... Har nog ätit högst 5 ipren under hela min livstid innan igår... jag brukar verkligen försöka "ta smärtan som kmr.. eller vad man nu kan kalla det :P Men nu tänkte jag att dom kanske kunde bättra på tillfrisknandet lite extra x) ..] Det allra bästa hade verkligen varit om jag stannat hemma på natten å bara sovit, vilat & tagit det lugnt. MEN såå smart kan man ju inte vara, utan man ska såklart ut å flänga xD .. så typiskt mig! Och nu självklart så känner jag mig sämre.. näsan rinner lite extra.. halsen gör extraont å jag känner mig lite extravarm. Faaast, de var det VERKLIGEN VÄRT! <33
Jag hade tänkt åka in till stan å betala inträdet för att sen mest bara titta och lyssna.. njuta av musiken.. Men man kan väl lugnt säga att det blev ganska mycket tvärt om. Från det att jag kom dit vid nio. . .  tills att jag åkte hem efter ett, så dansade jag tammefasen varrenda dans! "Joo tjeena att jag vilade! Knappast'... men så blir det väl alltid. Man säger nåt och gör någonting annat. Min kropp ville bara hem å lägga sig i sängen å sova och vila ut, men nejnej.. jag öste på och flängde runt på dansgolvet heelaKvällen! Suuuck Sophiie! Men ROLIGT var det! Och mysigt som bara denn!! <3

Trots att jag egentligen inte mådde bra så tänkte jag inte alls på det när jag väl dansade... & jag hade som vanligt ett leende på läpparna när jag kom hem :)



Korkat nog så gick jag självklart inte å la mig direkt när jag kom hem och hade duschat där efter tre nån gång.. Utan satte mig istället vid datorn och lyssna på musik å grejade.. så, klockan fem över sex imorse la sophie sig i sängen... det gjorde ju inte direkt saken bättre. .

Ännu mera "inte frisk", jag borde få pisk!

Kommentarer
Postat av: Avestapojk

Hiihii, vilken kväll vi hade! :) Jag längtar verkligen tills på Fredag nu! :) Saknar dig massor hjärtat! :) <3

2009-03-08 @ 14:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0