Hemma å såsar..

I måndas var det en "helt vanlig skoldag... nästan. Jag var i skolan som jag brukar men istället så 'skippade' jag lektionerna och var med mina två kära vänner Malin & Evelina som skulle ha intagningsProv till EstetLinjen! :D
Jag satt med dom innan och försökte göra så att de inte skulle vara lika nervösa... vi sjöng lite och försökte tänka på annat.. åsen sa jag att dom iinte fick glömma bort att LEEE ! ^^ :) Jag kommer verkligen ihåg när jag skulle gå till MusikIntagningen för att sjunga & spela.. Herreguh va NERVÖS man var! jag försökte vara glad när jag skulle söka in.. men man var ju som sagt inte bara liite nervös x) Men det gick ju tydligen bra, eftersom att man kom in :D ;) <3

Igår och idag är det bara "hemmaDag". Iblann ska man vara gladare än vanligt över att vara estet... för nu får vi ledigt itvå dar för att det är MaSSa intagningar! :D Såå jag har varit ledig nu i två dar. Tyvärr så är jag ju sjuk så man kan inte göra så mycket. Men det är bra att bara ta det lugnt oxå :) Igår tillexempel så kom SysterYster hem och då satta vi oss och kollade på en film. Det var myys..<3


Vi tittade på KATE&LEOPOLD, väldigt söt film faktiskt :) och jaa, vi har ny TV!!! x) :D <33

Jag avslutade inte 'kvällen förns efter tre igår heller.. Känns som att jag misslyckas ganska Stort med att bli frisk eftersom att jag ändå inte sover ordentligt!! PUCKOunge! :/ x)  Men det var det värt, för jag pratade med sötnosen från Avesta så det blev inte bara massa dötid framför datan inte.<3

Filmen var bra, & nu jag ett äpple ska ta!

Kommentarer
Postat av: Din sötis från avesta

Hihi, vad söt du är gumman... Tack för igår! :)

Det var verkligen värt det, varje sekund! <33



Gud vad kul vi ska ha på Fredag! :) <33



Som sagt... nu ser du ju vad jag gör på arbete xD kollar runt på din blogg! (Y) :P kan man ha det bättre? <33 Hihi...



Puss Puss, saknar dig hjärtat <33

2009-03-11 @ 13:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0