lördagkväll

Idag har jag inte hunnit göra särskillt mycket. Vaknade väldigt sent eftersom att jag inte somnade förns efter sex imorse... xP Korkat värre! Men iallafall.. när jag väl vaknade åt jag lite frukost och sen städade jag faktiskt mitt rum :) Men det var efter att stackars pappa min hade tjatat i över en vecka x) [jag har verkligen iiinte hunnit] Sen var det bara att kasta sig in i duschen och efter det föna håret å fixa allt.. för sen skulle jag åka ner till min vän Markus och fira honom, som fyller 18 idag !!!!!!! :D GRATTiiiiiiiiS till dig sötnos! <3<3<3
Så där har jag spenderat min kväll.. kom hem för ett tag sen och nu har jag inte gjort mkt annat än å suttit framför datorn. Borde egentligen lägga mig för att försöka sova å bli frisk. Men på nått sätt så fastnar man alltid här ändå.

Här kmr en bild från 'kvällen, innan jag åkte iväg. (:


Snart kommer man väl snarka som en KaTT, så lika bra att man säger GodNaTT!

Kommentarer
Postat av: johanna

sluta var så jävla het! du går ju om alla sophie! :D saknar dig gumman, puss

2009-03-08 @ 21:13:25
URL: http://joies.blogg.se/
Postat av: linn

snarkar katter?

2009-03-11 @ 19:24:54
URL: http://minfemteblogg.blogg.se/
Postat av: Sophie

LINN Svar: Haha! Det vet jag inte egentligen... mina katter gör inte det iallafall :D haha meen, det lät bra ;) x) eller.. de var de enda rimmande ordet jag kom på då för stunden xD

Syns imorrn stumpan! <3



JOHANNA Svar: Åhmen älskling då xD haha, Tack gumman! Men vi vet båda två om att det är duu som är den heta! :D <33 Snart MÅSTE vi ju ses! <33 För jag SAKNAR dig med. PuSS

2009-03-22 @ 21:56:00
URL: http://estettosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0