Söndag igen

Ojojoj... nu var det tydligen en vecka sen jag skrev. . . inte illa :P
Men jag har väl haft annat skoj för mig så det har helt enkelt inte blivit av.. Eller så har det bara varit mkt i skolan x)

Nu när jag tänker efter så kommer jag typ inte på någonting, så därför kan det inte ha hänt något speciellt alls den här veckan så ni har inte direkt missat något. Eller jo juste, ioförsig.. I tisdas var det en väldans mysig liten dag.. Det var hel estet-dag iskolan som vanligt (bara estetiska ämnen) <3 Men sen när jag kom hem på kvällen så vare väl så att man fick lite nattligt besök från Avesta, & DET va MYYS ^^ Mmh <33 åå så mysigt det var.


Meen iallafall.. min lördag igår blev JÄTTE-LYCKAD. Vi spelade & sjöng på en 50års Fest och det var gaalet roligt! Det gick jätteBraa & vi fick verkligen såå himla mkt beröm! Det värmde verkligen och efter att vi spelat klart fick vi vara med å "festa oxå! :D Så det blev Väldans mkt dansande sen..-SkitSKoj!.. Dock inte riktigt lika kul för mina fötter som fick dansa i klackar lång in på nattTimmarna! Men det var iallafall en lyckad kväll/natt och det var riktigt trevligt. :) Alltid trevligt med lite extraPengar oxå! ^^


 
Nu väntar sängen & jag ska drömma om Sommarängen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härlig bild :D

2009-05-03 @ 22:36:05
URL: http://celebratelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0