Torsdag - Rim på trim!

Hej hopp, idag fick jag nästan en propp.
När Pia var så bra, för hon vet hur man använda pennan ska!
On the HistoriaLektion skrev hon på min hand, så snyggt att jag tappa en tand.
Hon vet hur Pennan ska skötas, och nu får icke handen blötas!
För då försvinner detta namn så fina, och biet som jag nyss döpte till Lina!

Imorn är de Dans som gäller, & då vet jag något annat som kanske oxå 'smäller..
Snart ska jag nog kika på en filmrulle, och kanske blir de en å annan bulle.
Funderar på att kolla på nåt från barndomsÅren,
  kanske på Herkules med de snygga Låren!
Eller kanske på något annan roligt, i vilket fall som helst är Disney alltid otroligt.


                                                                                                                                    
MenNu återstår de bara att säga tack å hej, & jag är oerhört glad över att vara tjej!
-Pussdej<3

Kommentarer
Postat av: Päia

haha puss <3

2009-03-14 @ 01:57:35
URL: http://ternstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0