Sjuuk och sönderPluggad!

Nu har jag inte skrivit sen i lördags..
Men det har varit så mycket annat... en jädrans massa pluggande har det blivit och det är de som har "sysselsatt min dag även idag. Jag vaknade klockan sex imorse och gick upp då när klockan ringde.. Slängde mig i duschen & tvättade håret, sen fönade jag håret, vilket tydligen tog en evighet just idag för att jag hade så brottom. Sen satte jag mig vid köksbordet för att kasta imig lite frukost också. Men sen när jag har kläderna på mig och allt är klart å jag precis ska 'gå ut, eftersom att klockan redan hunnit bli sju.. Då känner jag bara hur fasligt dåligt jag mår! Såå neej, jag rusar in till pappas rum å väcker honom i hopp om att han ska säga att de är okej att jag är hemma idag. Och jaa, "jag mår ju dåligt såå... så blev det. Jag slänger av mig kläderna igen och lägger mig under täcket isängen..
"Guuhunderbart".
Sen vaknar jag igen vid tio och känner att det tydligen inte bara va en dröm, jag hade verkligen blivit sjuuk, iigen! Jag har så ont ihalsen att jag knappt kan prata och jag hostar å mår dåligt.. :/ Sen dess, när jag gick upp vid tio, har jag verkligen PLUGGAT heeeela DAN! Ni kan ju räkna själva hur många roliga timmar det har varit.. 11 timmar!!!! (om man räknar med alla toalettPauser och matUppehåll) Och foortfarande känner jag att jag har lite halvPanik över att vi har HistoriaProv imorgon! x| Hur är det ens möjligt när man pluggat så länge. Kan jag verkligen inte allt? ... Ah herre guh, nu orkar jag inte ens tänka mer på det..!


Men min dag har inte bara varit helt tråkig. Jag har fått massa gulliga sms av min käre vän Fredrik också. & han har gjort att det kikat fram ett leende då o då. Så tack vännen för att du lyst upp min Sjuka/-pluggdag lite.<3

~Min dag har bestått av en TeMugg & massa Plugg~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0